26 december 2011

ziek *kuch*

Do/vr/za heel weinig getraind wegens 'tegenzin', dit was al een eerste signaal. En zaterdagavond sloeg de keelpijn toe. Beetje koud/warm gevoel, koorts dus. Waarschijnlijk 'verkoudheid', misschien 'griep'. Koorts tot 38.x graden, is hoog voor mijn doen.

Reden waarom ziek: vanaf de 10km Peize, had ik het te druk. Vele activiteiten. Ook dinsdag denk ik net iets teveel afgekoeld bij een training in de regen. Weerstand lager. En ergens een virusje gevangen.

Het moest er statistisch gezien natuurlijk een keer van komen. Al 5 jaar ofzo (kan ook 10 jaar zijn) niet ziek geweest. Ofja natuurlijk vorig jaar Berlijn... Verder weet ik er niets over te zeggen. Of toch, even een controversiele stelling erin gooien, anders is het maar een saai verhaal:

Ziek worden is een teken van gezondheid.

Blijham: dit weet ik niet... moet er nu niet aan denken, er zou een groot herstel moeten plaatsvinden.

POV

Geen opmerkingen: