04 november 2015

De continueing story comes to an end?

Goedemorgen,


De blessure is er nog steeds, geen nieuws van het front.

Na de zeer fijne maandagtraining (8x2.5 minuut op 14 km/u, laatste 2 op 15.2 km/u, en nog 3x20 sec op 17 km/u) had ik gisteren weer 'een reactie'. Iets gevoelige enkel, maar anders dan voorheen. Het lijkt eerder wat stijf dan echt pijnlijk.

Maar: niet goed genoeg om zomaar een volledige training mee te lopen. Telkens na ca 5 minuten lopen lijkt er nog 'iets in de voet' gespannen te raken en als ik dan weer even wandel trekt het weg. Het is wel weer wat beter dan vorige week, maar nog niet weg. Vanavond dus 9 km gelopen met allerlei pauze'tjes.

Even aanzien. De verwijsbrief voor UMCG is al op zak, dus wellicht afspraak maken mocht het weer slechter worden

De donderdagochtend, het cruciale opstaan, en het op de grond zetten der voet: voelt gelukkig goed en solide, zelfs zo goed dat het erop lijkt dat ik vandaag weer zou kunnen lopen. Maar dat doe ik niet.

De strategie blijft hetzelfde: gewoon voorzichtig aan....

Tijd zat, tot aan de goede snelle 2.59 marathon volgend najaar. Berlin? Amsterdam?

POV

2 opmerkingen:

Johan Artmanni zei

Ik zeg 2:59 Amsterdam: join the club!

paul oude vrielink zei

Ik heb het in beeld. Zodra ik weer belastbaar ben qua lange duurlopen.