02 augustus 2007

en weer twee trainingsdaagjes (of eigenlijk vier)

Maandag, dinsdag niet gelopen, maar wel vrij vlot van en naar het werk gefietst. Ik voelde niets meer van de lange duurloop, alles soepel. Maar ik had geen zin om te lopen....

Woensdag, ja er moet wel iets gebeuren wil ik in de BommenBerend hard gaan. Dus, hup, schohenen aan en 12.5 kilometer vlot lopen. Hierin 10x1' vlot, maar manman wat liep dat beroerd met mijn superzware solide blessurepreventieve schoenen. Ik voelde mijn achillespees gelukkig niet, maar tempo maken lukte niet.
De coordinatie was totaal zoek in deze schoenen.

Vandaag ging de coordinatie een stuk beter: wedstrijdschoentjes aan en 6000 meter in 23.16, ging best soepel, en dit is een halvemarathontempo van zo'n 1.21.45 (en marathon 2.43.30).

Morgen tot en met volgende week dinsdag wil ik in totaal 80 kilometer lopen, om zo een goede basis voor BB te leggen.

POV

Geen opmerkingen: