12 augustus 2007

g-o-e-d-e b-e-n-e-n

Ja dus...

Nadat ik in zo'n drie weken 240 kilometer heb gelopen, allemaal 'halvemarathontraining', heel veel vlotte tempo's (zo'n 100 km boven de 14 km/u waarvan 40 boven de 16 km/u) maar continu niet echt goede benen, heb ik 2 dagen gerust, en vanavond 8x1000 gelopen, plotseling met heel goede benen.

8x1000 in 3.38 gemiddeld, pauze 1.30 ongeveer, en ja, goede benen, na afloop niet moe, kon er nog wel wat in dat tempo. Daarmee gaat nu een tweede fase van de training in, een soort 'goede benen fase'. Hierin kan ik veel en hard trainen zonder moe te worden, en wordt de basis gelegd voor de snelle halve's. Er moet nog wel blijken of ik ook ZIN heb om veel en hard te trainen.

Nog wel technisch gesproken wat foutjes ontdekt, ik loop nog een beetje 'de kelder in', net iets te laag neerkomen waardoor het lopen teveel kracht kost, het is nog geen licht kaatsen. Maar het ontdekken van de fout staat gelijk aan het oplossen ervan, dus...

POV

Geen opmerkingen: