16 augustus 2007

tja wat zullen we er eens van zeggen...

Vandaag 11 kilometer in 44.08 gelopen, hartslag net onder de 150. Het ging goed, maar benen zijn nog wat leeg van de voorgaande trainingen.

Vergeleken met het voorjaar is het allemaal ietsje langzamer, ik lijk in ongeveer 1.22-op-de-halve vorm. De echte scherpte is er niet. Maar misschien is het een mentale kwestie: ik heb gewoon geen zin om heel geconcentreerd met wedstrijden bezig te zijn, andere zaken vragen mijn aandacht meer.

Dus ja, de BommenBerend loop 28 aug. komt waarschijnlijk wat te vroeg. Het alternatief is de halve van 16 september, en mocht ik dan nog geen zin hebben, dan komt de 4 mijl in het vizier. En/of de halve marathon van Amsterdam.

Ik kan mijn doelen lekker vooruit schuiven. Meedoen aan de Olympische spelen zou niets voor mij zijn!

POV

Geen opmerkingen: