03 januari 2008

blessure... maar wel gewoon trainen hoor!

opeens dinsdag na een 6 km loopje (met 6x500 in 1.55) voelde ik mijn voet,
buitenkant voet, zij/onderkant. De aanhechting van de Peroneus Brevis (of Longus), als ik op het pijltje 'peroneus brevis' druk doet het pijn.

En, tijdens de woensdagtraining dacht ik nog, dat loop ik er wel uit, maar aan het eind van de training kon ik nauwelijks nog op de voet staan. Nu, een dagje later, is het wel wat beter, maar lopen moet ik niet proberen.

Hier het plaatje:




Last tijdens wandelen, het naar de bus of koffieautomaat lopen is al moeilijk (ik heb me dan ook laten verzorgen...).

Maar op hometrainer blijk ik geen last van de voet te hebben, dus 75 minuten met daarin 15x1 minuut 'hard', lekkere training. Morgen tijdens wintergaten eens proberen 2 uur achter elkaar hard te trappen. Duurloop op de fiets.


Groet
Paul

Geen opmerkingen: