26 januari 2008

weer in training ?!

Dinsdag, woensdag, donderdag: 6, 8, en 10 kilometer rustig lopen.
Dit leverde geen problemen op.

Vrijdag voelde ik iets (of verbeeld ik me), dus even op hometrainer (saai).


Maar dan vandaag!

Er was een Worldrunners loop in het Mensinghebos. Een trainingsloop van 20 kilometer, in rustig temmp. Mijn plannetje was om een kwartiertje mee te lopen en dan weer naar huis.
Maar het gezamenlijke tempo was zo relaxed (9-10 km/uur) en de enkel hield zich zo goed, dat ik een kleine anderhalf uur heb meegelopen en na 1.56 uur looptijd weer thuis was. We rekenen 19 kilometer!

Ook na afloop voelt alles reuze soepel en goed. Daarom, morgen probeer ik een uur op zo'n 13 km/uur te lopen, en als alles goed gaat woensdag of donderdag weer iets aan tempo te doen. Maar ik houd rekening met een terugslag, dan ga ik meteen weer een paar dagen rusten.

Geen opmerkingen: