09 juli 2008

nog meer update

zondag: een groepje dames die met zn vieren samen 112 kilometer liepen in een lange duurloop, begeleid op de fiets. Klasse dames!

maandag: de nieuwe racefiets arriveerde dan eindelijk. Meteen 40 km in 1.25.06 gefietst. Door de vele windvlagen was het lastig een strakke kruissnelheid aan te houden... later op de avond nog even krachttraining gedaan, een kleine sessie voornamelijk voor de kuiten. Op de legpressmachine, 100kg, een aantal sets 20 herhalingen vanuit de kuiten.

dinsdag: 's avonds laat (half 10) nog even gefietst, 23 km in 46.00, precies 30 km/u inclusief draaien en keren en af en toe stoppen, ging erg goed want het waaide niet meer zo hard.

lies: tja... nog altijd iets gevoelig. Hardlopen is niet erg aangenaam.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja en nu willen de trouwe lezers natuurlijk wel een foto van die fiets zien!

buddylove zei

Ja en nu wil deze trouwe fan wel eens een foto zien van je uitzicht vanaf de fiets, toen je de vier dames volgde.............begrijp trouwens ook wel waarom je een nieuwe fiets nodig was! Na zo'n afstand was ie gewoon af!

paul oude vrielink zei

@1, even geduld, er moet nog een nieuwe camera worden aangeschaft... hij begaf het net toen ik de foto wilde maken. Zo'n schitterend uitzicht was teveel voor het oude beestje.

@2, ik begrijp dat de trouwe fans foto's van uitzichten willen zien, maar ... wie zegt dat ik de dames volgde, misschien moesten ze wel mijn wiel houden en hield ik ze uit de wind.