09 december 2008

een behoorlijk lekker duurloopje

Beetje onverwacht,
maar het gaat sinds vorige week woensdag elke dag beter. Nu zit ik op een 7-daags totaal van 65 kilometer, het meeste sinds juni. En eigenlijk loop ik nog steeds heel voorzichtig, geen stap teveel.

Vandaag iets meer dan 12 kilometer in 60 minuten, het voelde heel gemakkelijk. Het lijkt of ik nu meer 'met mijn benen' loop dan vanuit heupspieren. Benen voelen heel krachtig en ik kan buikspieren eigenlijk helemaal ontspannen houden, de benen vangen nu de klapjes op.

afijn. Vandaag de hele dag binnen gezeten (thuis werken) omdat ik niet naar groningen wilde fietsen: uit principe fiets ik niet bij nul graden en ijsregen. Maar de bus kan niet langs peize-hoogkerk en doet er meer dan een uur over. En dan besteed ik die twee uur liever aan iets nuttigs (koffie zetten, koffie zetten, koffie zetten..)

Geen opmerkingen: