11 juli 2009

twitter

Mijn twitter, volg hierop wat ik zoal de hele dag doe, alleen de dingen die voor publicatie geschikt zijn;-)

Ik volg nu loopgek's twitter, en natuurlijk Lance's twitter. Hij heeft vanmorgen alweer een dopingcontrole gehad. Gisteren ook. Mijn bewondering voor hem is grenzeloos. Heeft niets met dat doping te maken hoor...


Verder, zie ook twitter,
vandaag 31 kilometer gelopen in 2.24. Na zo'n 23 km kreeg ik iets last van zere liezen, maar ik ben toch verdergelopen omdat a) ik enorm goede benen had, b) ik wil zien hoe het herstel gaat als ik 'iets te ver ga'. Nu, vanavond, nog steeds zere liezen dus die 6 uur in Amersfoort is qua liezen nog ver weg. Maar conditie is uitstekend, ik had het idee dat ik na die 31, gemakkelijk nog veel verder zou kunnen lopen, zeker als ik het tempo wat omlaag zou schroeven.

Hartslag was zo'n 1.40 lang rond de 140, later steeg deze wegens wat vochttekort en lichte vermoeidheid naar 147. Niets gedronken onderweg. Oh ja, sportschoolbezoekers, laat-die-flesjes-toch-eens-staan! Je ziet ze 5 km/u wandelen op de loopband en elke 5 minuten een slokje water nemen. Doe dat toch niet! Het menselijk lichaam kan gemakkelijk tegen een uurtje of anderhalf sporten zonder te drinken.

oh ja, ik had gisteren nog 6 euro op Bradley Wiggins gewed, vlak nadat hij bij de eersten bovenaan kwam. De odds stonden toen nog op 1000, zodat ik 6000 euro verdien als Bradley de tour wint. En waarom niet! Goede tijdrit, goed bergop... Inmiddels staan de odds op 200 (de gokkers worden wakker).

POV

Geen opmerkingen: