18 mei 2010

vitaminen; krachtblokje; training

Vandaag (geen spierpijn oid na gisteren) een lichte krachttraining gedaan: 3 series 20x130kg legpress; 4 series 20x45kg hamstring. Daarna 8x20 sec sprint (stand 16) op hometrainer.

Ik voelde me wat duizelig, licht in het hoofd, tintelingen in benen/voeten. Na wat googlen blijkt dit een eventueel licht tekort aan bepaalde b-vitaminen te kunnen zijn. Meteen even wat ingeslagen, pilletje genomen, en het werkte direkt! Alleen al door het placebo effect zal ik minuten sneller lopen.

Verder zal ik voor Berlijn, de maanden mei/juni gebruiken voor kracht en snelheid en rust. De benen sterker maken, en me even niet druk maken om HADD trainingen. Dat komt begin juli wel, ik voorzie dat ik een artikeltje hierover zal publiceren op deze site.

POV

Geen opmerkingen: