15 februari 2011

baan + duur

ivm de marathontraining, heb ik eerst voor mezelf 6 kilometer gelopen.
Toen 4 inlopen/oefeningen; 5x800/1.30p in 3.06/04/02/02/11, 5x400/1.30p in 88/82/83/84/84.

Dit ging allemaal gemakkelijk, onverwacht eigenlijk want ik had een soort spierpijn van mijn zondagtraining waarin ik helemaal leeg was. Pas bij de eerste honderden meters van de 800jes voelde ik dat de benen wel degelijk heel goed waren.


POV

ps 1: Hierbij de grafiek van de zo desastreus verlopen zondagse duurloop.
Daar rechts, ben ik helemaal leeg en stuk.



ps 2:

Mijn polemiek met pi, begint uit de hand te lopen. Ik word op mijn werk opeens gefeliciteerd door personen die mij feliciteren met het aftroeven van pi in apeldoorn terwijl ik zeker weet dat ze hem niet kennen (of???), en ook in LA groep groningen werd de naam genoemd: pi was gesignaleerd in Wildervank alwaar hij een 58.xx op de klokken bracht.

Dan kan ik dus 56.hoog lopen, prettig.


ps 3:

De gisteren door mij aangemaakt wiki page heeft nu de status van 'beginnetje'. Hierbij word je uitgenodigd hem uit te breiden... hoe zou zo'n page evolueren?

Geen opmerkingen: