28 februari 2011

rustdag

Hehehhhhh

Eindelijk zit ik aan m'n tax.
Ik heb de laatste 3 weken gemiddeld 110 km/week gedraaid (incl fietsen), en nu eindelijk doen mijn benen zeer en ben ik leeg. Maar tegelijk "gebeurt" er wel van alles in benen. Allerlei opbouwende krachten zijn, zeker en vast, aan het werk.

En die opbouwende krachten willen nu even niet gestoord worden.

Dus nu een ongeplande rustdag.

En zoiets moet je goed doen. Ik heb dan ook ingekocht. Groenten, kip, vis, een selectie desserts voor de koolhydraten, goede port (Warre's 10 year old tawny), chips. Verder warm bad, goed boek (Baldacci laatste hoofdstuk).... Wat is marathonlopen toch een mooie hobby eigenlijk.

POV

2 opmerkingen:

PI zei

Ha Paul,

Eindelijk weer een goed training lees ik, namelijk RUST. Ik weet alleen niet of die Port een goed idee is... Ik hoop overigens dat wat van die rustdagen heel goed zijn, want ik heb afgelopen week ivm een drukke business trip (naar China voor KPN) en een vervelende pijn in de linker knieholte maar liefst 4 dagen achtereen niet getraind en in totaal nog geen 40 km afgelegd. Heb nu nog wat naweeen van jetlag/weinig slaap/veel drank, maar het volume komt weer op gang. Al met al geen ideale voorbereiding op 10/4, het wordt hard werken de komende weken om op tijd klaar te zijn. Ik start misschien ook in Haren, mogelijk wel als training.

O ja, heb nog wel de Chinese Muur beklommen, is natuurlijk wel een puike krachttraining. Gaat me straks helpen je op de Erasmus voorbij te snellen wellicht.

Groeten, PI

paul oude vrielink zei

*vanuit bad getypt, eskskuus alvast voor de typefouten*

Een korte dip in marathonvoorbereiding zoals een week niet lopen is nooit een probleem. Ik kan probleemloos ook nog een week "geblesseerd" zijn.

Hard werken is het altijd, de marathon.

..zo.. *damn* m'n port beneden laten staan!