03 maart 2011

Nog steeds spierpijn!?!?!

Woensdag, looptraining met groep,

Ik had nog steeds lichte spierpijn, zou dat nog steeds van die zondagduurloop in de sneeuw komen? Was dat dan echt te koud? Erg vreemd, ik heb normaal nooit spierpijn.

Nouja... nog maar een dagje rustig aan gedaan dan.

Ook even gepraat met J.B, over opzetten beginnersgroepje en aantrekken extra trainer. Misschien is er iets mogelijk...

Vandaag, donderdag, geen spierpijn meer. Misschien vanavond een lang stuk vlot op loopband. Het is nu tijd voor de 2x4000 ofzo.

...

En getraind: 6000 meter loopband T16.4, tijd 21.57. Ging goed, ik bleek vandaag weer kracht te hebben. Ook nog 20 km HT in 25.00, dit ging moeizaam omdat ik moe was van die 6000. Maar, het eerste lange tempo zit erin. Vanaf nu tot aan Rotterdam ga ik langere tempo's doen, 5x3000, 2x6000 en dat soort dingen.

Nu eerst trainingsweekend, zelf ga ik hierin alleen maar rustig met iedereen meelopen, zelf geen inspanning leveren maar natuurlijk wel de anderen hard laten trainen... hehehh

POV

Geen opmerkingen: