25 september 2011

ach wat is het toch een mooi weer

Vrijdag was het al mooi. 13 km in precies een uur gelopen, ging lekker.
Zaterdag rust, zwemmen, kermis, ballen gooien, oliebollen, je kent het wel.
Zondag: ik wilde eigenlijk een lange loop doen maar: gisteren slordig geweest, verkeerd zitten in gebogen houding, en meteen weer last van die ene geirriteerde zenuw. Dus alleen de loopgroeptraining gedaan, en 's middags geen lange loop. Maar wel 50 km gefietst, erg lekker en mooi, "vervelende" bijkomstigheid van dit mooie weer is dat het erg druk bij de weg is....

Ik wil natuurlijk nog wel proberen op tijd klaar te zijn voor amsterdam maar het gaat lastig worden.

Morgen of overmorgen 'moet' er een lange duurloop van 35-38 km vallen. We zullen zien... Ik zal niet teleurgesteld zijn als e.e.a. niet lukt. Nee echt niet!!! Daarna ga ik 4 dagen op fietsvakantie met de collega's.

Fietsen: 100+ kilometers met bergjes, in de Vogezen.

Woensdag zal ik nog WEL op de training verschijnen!

POV

ps. maandag 11 km in 51 minuten; poging tot langere duurloop mislukte vanwege slechte benen. Moe en niet uitgerust. Zinloos om te proberen langer te lopen. Mijn gebrek aan mentaliteit beschermt mij tegen overbelasting.

Geen opmerkingen: