13 september 2011

intensieve dagen

Eerst de zaterdag.

Een voor mijn doen goede 10 kilometer tijdens de RUN van Winschoten. Ik trotseerde de hitte en liep net onder de 40: 39.59. Met koud weer had ik vast wel in de 38' gelopen, en dat is heel mooi. Ik ben dan bijna weer op 'niveau'. Ook vrijwel geen last van blessurepijnen.

Ik kwam dar ook Loopgek nog tegen, erg leuk, lekker even bijpraten, ook over mijn blog over marathontraining, die niet onopgemerkt is gebleven. Hoewel hij me wel volkomen wegvaagde en vernietigde met zijn twee gelopen etappes van 37.xx per stuk.

Zondag en maandag rustig getraind, en de koolhydraatvoorraden even volledig bijgevuld, want vandaag (dinsdag) wilde ik een goede lange vlotte duurloop doen. En is mooi gelukt: 30.5 km in 2.24.00 uur, zonder problemen, zonder inzinking. Lekker.

POV

Geen opmerkingen: