22 september 2011

overzichtje; training gaat goed

Maandag (the day after de lange vlotte duurloop van 35 km) een 30km in 1.02 gefietst, lekker, herstellend.
Dinsdag niets. Of jatoch, mee met schoolkamp van zoon en dat is altijd intensief, want
Woensdag was ik erg moe, door alles. Toch 's avonds nog 2x training gegeven en in totaal 20 km gelopen (incl 15x40 sec a 13 km/u (beginnersgroep) en 2400-1800-1400-837 meter tegen de 16 km/uur aan. Ik was zelfs zo moe (soort slaperig/ongeconcentreerd) dat bepaalde instructies en theorieen er wat onsamenhangend uitkwamen waarna ik snel overschakelde naar simpel (note trainer: geen ingewikkelde verhalen vertellen als je moe bent). Maar ging verder okee...

Vandaag eerst 30 km fiets, toen in sportschool nog wat fietsen en 7 km T14-15 met wedstrijdschoenen (de groene ja).

De training gaat goed, het is wat hakken en breken af en toe, het is grotendeels intuitief trainen. Ik probeer nog een paar goede lange snelle trainingen erin te krijgen en hoop dan dat op mysterieuze wijze alles samenvalt op Amsterdam-dag. De training lijkt eigenlijk verdacht veel op 1996 toen ik maar 1 lange duurloop deed (35 km in 2.30) en een heleboel fietsen en ook wat chaotisch te werk ging, en er opeens tot stomme verbazing een 2.38 uit de benen kwam rollen, in de harde wind in Amsterdam die dag.

POV

Geen opmerkingen: