25 september 2012

goede training

Maandag 7k gelopen, was nog met lichte spierpijn van zaterdag.

Vandaag: ik deed 1600-800 in 5.59-2.59, toen zei trainster F. dat ik wat 'zittend' liep. Vervolgens ter correctie setje loopscholing gedaan met accent op 'hoog', en toen de serie 1600-1200-800, in 5.52/4.21/2.50. Ging erg goed, liep technisch ook veel beter (althans... ik meende dat trainer en trainster goedkeurend knikten).

En ook qua conditie. Rondjes 88-90 voelen 'gemakkelijk', op een of andere manier voelt alles goed en sterk. Jammer dat ik moest stoppen na in totaal 6k op temp gelopen te hebben, ik had het gevoel er nog vele extra duizendjes uit te kunnen persen.
Dit uitbouwen, rustig veel lopen de komende dagen, zaterdag weer lang.... verder kijk ik nog niet.

Maar qua gevoel zit ik wel degelijk op de 1.21.xx vorm, ik ga er gewoon voor. Voluit trainen.

POV

Geen opmerkingen: