24 januari 2009

25 kilometer

Hoi,

In ongeveer 2.26, in het kader van de 'voorbereidingslopen Marathon', de 25 kilometer afgelegd.

Conditioneel geen enkel probleem. Niet moe of zo. Wel zoals ik al verwacht had maar gehoopt dat het niet zou optreden, wat last van liezen/buikspieren. En het begon na zo'n kilometer of 10, het lijkt alsof te lang continu lopen zorgt voor een soort verkramping.
's Avonds (nu) is dit allemaal weer weggetrokken. Tja. Een soort 'onterecht optredende verkramping'. Maar weer even geen duurlopen. Nu weer op naar de 5 km training!

Mijn trainingsplanning lijkt chaotisch: dan weer richting 100 kilometer, dan weer 5000, dan toch weer een lange duurloop. En ik moet bekennen: dat is ook zo. Ik stel me dan ook de vraag: wat wil ik nu echt!?!!

Een goede strijd op de 5000 tegen de mede 45+' ers, da's mooi.
Een baantraining 3x600 HARD, dat is een van mijn beste trainingsherinneringen afgelopen jaar (1.48/1.45/1.44) . Laat maar weer komen!
Een lange duurloop van 35 kilometer op 13 km/u en eenmaal weer thuis helemaal niet moe!
Trainen met zo weinig mogelijk richtlijnen in je hoofd. Puur op gevoel intuïtief. Ik weet nog dat ik de '97 marathon over deelname beslist heb door tijdens een duurloop tegen mezelf te zeggen: als ik linksaf ga dan ben ik na 15 km thuis en wordt het géén marathon. Als ik rechtsaf ga dan wordt het 36 kilometer en ga ik er VOL voor. Pas toen ik daadwerkelijk rechtsaf bleek te zijn geslagen wist ik: dit is't.

Eigenlijk ben ik een echte Amateur (Liefhebber) en geen prof met doelen.

En dat voelt relaxed.

Ach ja...

Geen opmerkingen: