03 januari 2009

ijs

waarom schrijftie nou niets...

één woord:


IJS


Ben al een uur of 5 bezig geweest, hier op het baantje in Roden. En nu eindelijk begin ik het gevoel, waar Ria Visser het de hele tijd over heeft, terug te krijgen. Goed hard aansnoeren die schaatsen, en zijwaarts afzetten.

En dat het nog lang moge vriezen!

De beste wensen! Vele PR's gewenst en als dat niet lukt: laat je stemming niet beinvloeden door zogenaamde mislukking...

Dan mijn voornemens voor het nieuwe jaar: 3000-5000. Geen 100 kilometer dit jaar, want ik heb nog teveel problemen met de langere afstanden. Ik lijk niet goed te kunnen opbouwen naar meer dan 20-25 kilometer. En ik vind het dan leuker om voor iets concreets en niet tever in de toekomst liggends te gaan trainen. Wel ga ik deze zomer hier of daar eens een hele lange fietstocht rijden (200+), om te wennen aan lange belastingen.

Dan de jaarwisseling: 's avonds geluisterd naar de top2000, hierbij mijn favoriet:






Dan de trainingen:
dinsdag wat minutenloopjes T15,
donderdag: schaatsen en 10x300 in 66
vrijdag: schaatsen, nog eens schaatsen, en (op loopband) 10x400 in 88
vandaag: lang schaatsen, misschien vanavond een klein duurloopje.

Geen opmerkingen: