11 januari 2009

ik voel een gedicht opkomen

Zo voelde ik me gisteren, dwars over het Leekstermeer en terug schaatsend. Terwijl de meutes braaf hun rondjes trokken zo'n 10 meter langs de kant waar het ijs slecht was want uitgetrapt.

In het midden was het mooi en zwart en onbekrast, hooguit hier en daar een spoor van een ijszeiler.

Vanmiddag even op het baantje in Roden.

En nu is het genoeg, want zere rechterknie, zere linkerenkel, en enorme schaatsbenen. Hardlopen ging erg lastig vanavond, voor het eerst in 4 dagen: 10x300 meter in 70-66, harken.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Waaghals! Dwars over het meer. Dat lag vrijdag nog open, toen ik er was.

Evelien

paul oude vrielink zei

oei...
.. check. Ik leef nog. Ok niets aan de hand.

paul oude vrielink zei

het kraakte trouwens inderdaad wel verdacht!