19 januari 2009

we komme dr wel!

Dag lezers,

Jawel!

Het begint weer ergens op te lijken, bij sommige trainingen loop ik al bijna eerder tegen de vermoeidheidsgrens dan tegen de blessuregrens op. Nog een maandje of twee voorzichtig trainen, denk ik, voordat alles weer voluit belastbaar is. En dan is mijn langste blessure ooit (PR!) weer achter de rug.

Vrijdag 9 km in 42.00 (incl 8x ongeveer 500 in 14 km/u)
Zaterdag: 6x1000 3.54, pauze 3 minuten wandelen/dribbel. Dit was voor het eerst dat ik weer eens 'moe' in een training was, lekker!
Zondag: clubtraining, zo'n 11 km met wat rustige versnellingen.
Maandag: 10x400 in 86, op de loopband, pauze 2'. En wat krachttraining.

POV

p.s. oh ja Dik, die ultra komt er wel hoor, maak je geen zorgen, wat int vat zit verzuurt niet en komende zaterdag loop ik de 25 km "voorbereidingsloop Rotterdam" van Groningen Atletiek.

Geen opmerkingen: