01 augustus 2009

een weekje fietsen

In een ruime week camping, zo'n 400 kilometer gefietst en 20 km gelopen.
Natuurlijk allemaal in het kader van conditie opbouwen voor de 6 uur van A'foort die nog steeds op de planning staat (maar dit klinkt serieuzer dan het is, ik fiets niet met een soort heilig doel in mijn hoofd, het is gewoon lekker fietsen...).

Ik heb nu, na een week fietsen, totaal geen last meer van wat voor blessure dan ook. Maar natuurlijk kan het zo zijn dat na 3 uur hardlopen op 12 km/uur, ik toch nog wel weer wat ga voelen. Dat zien we dan wel.

Morgen zal ik proberen weer eens wat langer te lopen, en komende week schrijf ik, afhankelijk van benen en toestand, voor mezelf een schema tot aan de 6 uur.

In dat schema zitten waarschijnlijk:
- rond 10 aug, 40 km duurloop
- hier ergens nog een 2x120 km fietstocht (in 2 dagen)
- mogelijk 28 aug de Bommenberend halve marathon
- 12 september 50 kilometer in Run van Winschoten
- nog 2 weken veel
- 3 okt 6 uur

Ben benieuwd, of dit project gaat lukken.

POV

2 opmerkingen:

loopgek zei

Ook geen zadelpijn? Ik wel ... vooral op de kasseien alhier.

paul oude vrielink zei

Wel vermoeide onderrug en de overgang naar lopen is ook wat lastig, niet helemaal soepel en iets gevoelige liezen (waarsch. geen probleem).