03 februari 2010

poehh

Vanavond was ik sterk maar wel erg moe, merkte ik tijdens de training. De 10x4 minuten, een paar keer voorin (T15) meegelopen, de rest rustig. De moeheid van veel kilometers, soms wat duizelig, een teken dat ik aan mijn tax zit. Maar met wat rustdagen komt het wel goed.

Uit moeheid wordt kracht gecreeerd, zo gaat het altijd, een natuurverschijnsel.


POV

ps. ben het nu voor de verandering wel eens eens met Peterrrr.

pps. donderdag, een echte rustdag. Ik voel me best goed, geen pijnen of blessures ofzo, na een 100km-7dagen, maar soms wil je opeens niet aan hardlopen denken. Als ik vandaag bijvoorbeeld '12kilometer rustig' had gelopen zou ik gaan verzanden in herstelloopjes en 'duurtraining' en 'kilometers maken', terwijl ik liever een soort spanning van snelheid, benieuwd naar hoe het zal gaan, frisheid wil houden. Die weg van 'saai trainen omdat het moet' ben ik vroeger al te vaak op gegaan.

ppps. dus... bier (la trappe dubbel in een mooi glas), chips, cashewnoten (want we blijven wel marathonloper natuurlijk)

Geen opmerkingen: