13 april 2011

training

Met loopgroep 6x4 minuten, die ik deels in 15.5 km/u en deels rustig liep. Benen voelden heel goed, maar in de verte nog wat spierpijn aanwezig. Ik heb nog wat mensen gerustgesteld dat er niets aan de hand was na mijn uitstap in R'dam. "Het zijn niet de gebeurtenissen die de mensch kwellen, slechts de interpretatie van die gebeurtenisschen". Mijn interpretatie is altijd relaxed, van alle gebeurtenissen, dus niets kwelt mij.

Ik ga de komende weken proberen hier en daar nog wat kilometers te lopen, niets snels, alles relaxed. Geen echt doel, hoewel ik waarschijnlijk wel naar de 24 uur van Steenbergen ga, om te kijken en om misschien de 6 uur te lopen bij wijze van erg lange duurloop.

Weekend ligt nog open, 80%kans Enschede of iets anders, nog even openhouden

Geen opmerkingen: