27 april 2011

training

Gistermiddag even 37 minuten gelopen, alles zo'n beetje tussen 14 en 15 km per uur en dat ging heel lekker + nog wat kleine krachttraining.

Vandaag training aan de beginnersgroep gegeven, was erg leuk weer (vooral was men erg verbaasd over dat het mogelijk is krachttraining te doen voor de TV met flesje bier erbij. Misverstanden lagen op de loer). En men deed intervallen met korte pauzes en dat ging goed.

Helaas moest ik de gevorderdengroep het bos in sturen, als dat maar goed gaat... vast en zeker wel... Maar volgende week ben ik er weer bij. Men bleek het schema gelezen te hebben, waarin staat dat als ik om 03.00 's nachts een van de lopers wek, ze op commando in staat moeten zijn halvemarathontempo te lopen. Nu ik er over nadenk, het is misschien wel eens een leuke training, 03.00 's nachts bij de VV roden en dan 4x1000 in halvemarathontempo ofzo. Wie doet mee!

Daarna nog even 10 minuten met de kids een beetje door de buurt gescheurd met de net gerepareerde skelter (ik hardlopend er achteraan, lachen!).

POV

Geen opmerkingen: