05 september 2006

Het bestellen van een loopschoen



Deze moest ik hebben, de nike air zoom, met klein antipronatieblokje.

Dus naar Run2day gegaan:

IK: Ik zoek een wedstrijdschoen
R2D: Hier staan ze!
IK: heeft u ook de nike air zoom in maat 10.5?
R2D: Wel maat 11
(passen)
R2D: Op welke schoenen traint U
IK: Op deze wedstrijdschoenen
R2D: Maar welke schoenen gebruikt u voor duurlopen?
IK: Ik doe geen duurlopen
R2D (in opperste verwarring): Maar ... heeft u dat zelf bedacht?

Helaas had ik maat 10.5 nodig, deze kan ik vrijdag ophalen.

Nog wel even getraind, 15x200 in 40 geleidelijk aflopend naar 36, met pauzes telkens 25-40 seconden. Ging goed. Daarna last van de rechterheup/bilspier. Misschien iets verrekt? Het doet wel pijn. Morgen maar even kijken wat er mogelijk is.

's Avonds nog met Henk Kraaijenhof gechat. Dat was leuk! Zie chatsessie op chat'n run website.


Groet
Paul

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik krijg ook wel eens verbaasde gezichten van lopende collega's als ik vertel dat ik nauwelijks duurlopen doe. Vooral collega's met een trainer die iets anders aanhangt ;-)