04 maart 2012

trainingsweekend

Een mooi trainingsweekend aan het Aekingerzand ofwel "de kale duinen".

Ik heb de duinen vermeden maar wel de lopers van de loopgroep eroverheen gestuurd, erg gemeen ik weet het.... maar ik kan geen risico lopen met mijn gevoelige enkels. Eindelijk zal de marathon toch moeten lukken?!?!?!?!?

Vrijdag 35k fietsen en 6k lopen: een korte training in Elsloo, het via Google Earth gevonden wijkje was inderdaad geschikt om doorheen te crossen. Zaterdag twee trainingen a 24 km in totaal, ik plakte er nog 5 bij voor de omvang. Zondag 21 km in ruim 2.5 uur met veel stops en rustig. En nog 35k fietsen.

Een aeroob equivalent van zo'n 75 kilometer, niet verkeerd. Nu kijken hoe het morgen en dinsdag uitpakt. Ik heb vermoedelijk superbenen wat dinsdag in een 16 km/uur training zou resulteren. We gaan het zien.

POV

Geen opmerkingen: