12 maart 2012

had eigenlijk geen tijd maar toch nog een uurtje hometrainer ertussengepropt

900 kcal wegtrappen, equivalent met 15 km.

Loopgroeper N.V. kwam me daar tegen en viel bijna van zijn stoel van verbazing, met trillende stem kon hij nog net uitbrengen "wwwaattt... ben JIJ een trainingsbeest!!!!" ...liep nl. gisteren tijdens einde lange duurloop nog even met mij op.

Ja marathontraining... erg prettig.

POV

ps1: WIE SPONSORT MIJ! Ik doe mee met de Spin for Life actie (www.ves.nl/spinforlife), en wij hebben voor de gelegenheid ipv fietsen, twee loopbanden georganiseerd, lopend for life op 17 maart in Fitnesscentrum Roden. Ik ga een uur hardlopen, als lid van een team van 12.

Toezeggingen via de mail of als je me toevallig tegenkomt.. ik zal een tussenstand noteren. De stand is nu al 25 euro.

Geen opmerkingen: