14 juli 2007

de baan was al dicht...

Vanmiddag wilde ik op de baan in Groningen wat snels doen maar toen ik rond 5 uur daarheen wilde fietsen bedacht ik me dat de baan vast al dicht zou zijn, en een snelle check op de groningenatletiek website bevestigde dat.

Vroeger gingen we dan altijd gewoon toch trainen: fiets buiten hek zetten, over het hek heen klimmen (er zitten geen gevaarlijke pinnen op), of, voor de magere duuratleten onder ons: tussen de spijlen van het hek doorkruipen. Spikes aan en stieken trainen maar!

Maar daar had ik nu geen zin in. Daarom wat minutenlopen gedaan, zo'n 6 kilometer in 21.30 in totaal (telkens zo'n 2 minuten vlot, en minuutje herstellen). Dit ging goed: goed gevoel in de benen. Het was wel warm maar niet te warm. Gewoon lekker zweten. Hartslag ging wel de hoogte in, ik zag bij de snelste interval even de 160 verschijnen.



Paul

Geen opmerkingen: