23 januari 2010

WWWHHHHOOOWWWWW!!!!!!!!!

Vandaag was een van die dagen.

Een super gevoel vanaf de eerste stap.

26 km duurloop in 1.58, en vooral de manier waarop. Het voelde heel 'rustig' en goed gemakkelijk gecoordineerd.

Ook mentaal kostte het geen fractie van de moeite die die 7 km vorige week kostte. Ik was 2 uur lang in hyperspace (ik vind er eigenlijk geen goed woord voor, maar het voelde alsof de wind van het heelal door mij waaide, heh, niet te formuleren eigenlijk! De enige manier is, om loopschoenen aan te doen en wachten tot dat gevoel van vrijheid je overvalt. Is het niet nu dan volgende week. Ach bah.. woorden. Ga maar lopen).

Na afloop nog 3 km uitgelopen, heel rustig joggend maar ging toch nog 12 km/uur, kwam Dick nog tegen.

Deze week tot nu toe 93 km en ik voel me eigenlijk alleen maar beter en beter worden...


POV

Geen opmerkingen: