28 september 2010

Okee dan nu even het hele verhaal

Er valt niet veel te vertellen, eigenlijk was zaterdag/zondag het dieptepunt van de verkoudheid.

En door een statistisch zeer onwaarschijnlijk toeval (hoe vaak komt het nu voor dat je op M-day te ziek bent. Eens per 182 dagen is M-day, eens per 300 dagen ben ik te ziek om te lopen. Dus kans van 1 op 5406 dat dit gebeurt. De kans op een 'pat 4 of a kind' in videopoker is groter. Namelijk (5 boven 4) * 3/51 * 2/50 * 1/49 is een op 4165.

Het zal me dus vrijwel zeker niet weer overkomen,een dergelijke geschiedenis. Een hele geruststelling. MAARRRR!!!! Er bestaan natuurlijk nog een hele massa andere lullige gebeurtenissen die ook zouden kunnen gebeuren. Je kan door een tram gegrepen worden (in Berlijn zag ik tramrails). Verder zijn er alle willekeurige blessures, vormverlies...

Vandaag voelde ik me sterker, waarsch. is de ellende nu voorbij. Ik zie alweer uit naar een aantal mooie trainingen, hoe zal een eerste langere duurloop gaan?

En vandaag ook gaf ik training in Groningen, als interim trainer, wie weet hoe lang dat nog gaat duren.

POV

ps... nog wat leuke filmpjes, komen zo

Geen opmerkingen: