11 juni 2009

GOED!

Allereerst:

Ik opende net de post, en daar zat een briefje van de Twente Marathon in dat ik wegens 3e prijs 25 euro heb gewonnen! Dit geld wordt rechtstreeks doorgestort naar het KWF/SamenloopvoorHoop evenement, zie rechts.


De training.

Nadat ik wegens slaaptekort even wat moe was is alles weer rechtgetrokken, en meer dan dat!

De dinsdag, ging de geplande baantraining niet helemaal lekker. De 1400 ging in 4.47 maar mijn benen voelden zwaar en loom, en de 1200 heb ik dan ook na 400 in 82 afgebroken. Toen zoefde super master F.H. mij voorbij, hij bleek 300jes in 50 te doen. Ik kon er nog een drietal meedoen in 50-49-52, en was toen wel moe. Waarom 300jes? Omdat er in de masters ploeg nog een 400meterloper gezocht wordt, en dat zou ik dan moeten opknappen?!?!

De woensdag, met loopgroep, ging het zowel mij als een de loopgroep erg goed af, we liepen 6x500 in zo'n 16 km/u en ik had 2 vingers in de neus.

Vandaag dan toch weer een HADD training: 2x4000 op loopband, met hartslag 150 resp 155. De tijden waren 15.07 en 14.55, dus 16 (Zestien!) km/u! En het voelde zodanig goed dat ik vrijwel zeker weet dat mijn 'basistempo' op de halve op ruim boven 15 km/u kan liggen. Bij de 4000jes begon ik op ruim 16 km/u en zodra de hartslag boven 150 (of 155) kwam klikte ik het loopband tempo wat naar beneden. Dat kwam uiteindelijk uit op 15.6 (2e 15.8) km/u.

Er hoeft nu niet zo gek veel meer te gebeuren tot Run van Roden. Nog 1 vlotte training maandag of dinsdag (misschien zelfde als hierboven), en dan 3 dagen rust(ig).


Mijn schema:

Geen opmerkingen: