22 oktober 2009

nog niet hersteld

pfff...
even herstellen van Diederik Samson bij P&W... ik weet niet wat het is maar het was erg vermoeiend, al zijn plannen en toestanden te moeten aanhoren. Dergelijke ambities kunnen niet goed gaan. Toch maar weer CDA stemmen?


Gisteren 15x1 minuut vlot (15-18 km/u), ging al best goed, hoewel nog algeheel moe.

Vandaag een soort test om te kijken hoever ik hersteld ben: 4000 meter HF140. Dit ging in 16.37, bijna een minuut langzamer dan begin vorige week. Dit betekent dat ik nog niet hersteld ben, kennelijk ervaart mijn lichaam lopen op die hartslag nog als stressvol. En ik voel het ook wel, overal pijntjes.

Na een marathon is er een periode van 1 a 2 weken waarin een loper o zo voorzichtig moet zijn, zelfs al denkt hij/zij dat hij hersteld is. Soms voel je je supergoed en ga je een of andere snelle training doen. En loopt dan 'zomaar' (gek he) een blessure op die maanden duurt.


POV

Geen opmerkingen: