20 oktober 2009

rust, beste mensen

Niet gelopen, wel even een stukje gefietst vandaag, naar de training in groningen, omdat ik wou opscheppen over mijn prestaties bij mijn concurrenten (L.B. e.a.). Daar aangekomen bleek trainster F. er niet te zijn, zodat ik de training even heb overgenomen (en nog wat motiverende woorden gesproken "je kan het echt wel, je moet meer durven en risico nemen, niet voorzichtig zijn", moet wel weten tegen wie je het zegt natuurlijk, alle motiverende woorden moeten altijd in de context van de situatie worden gezien, of anders gezegd de betreffende persoon lokt de bepaalde woordkeuze uit).

Nog een forse spierpijn in bovenbenen, die spierpijn wordt tzt omgezet in extra kracht, maar nu nog niet. Ik zit nu in een loopdip. Geen echte dip, neehee! Alleen geen zin om schema's ofzo te maken. Even afkicken. Bier en chips, ok. Even vraag ik mij af wat hardlopen eigenlijk voor zin heeft, maar:
a) ik kijk even naar voetbal op TV en ik zie duizenden supporters nog veel zinlozer in het stadion zitten;
b) afgelopen weekend, die beleving, was onuitsprekelijk zinvol.

Wellicht komen er later wat artikeltjes aan ('van Souplesse naar HADD', en 'is snelheidstraining eigenlijk wel nodig').

Verder niets te melden dus (in elk geval niets dat jullie aangaat). Wel even de PR lijst bijgewerkt (zie rechts).

POV

Geen opmerkingen: