12 januari 2016

Gewone trainingsupdate

drukdrukdrukdruk....

daarom even geen tijd voor een update.

Maar: uiteraard altijd wel tijd om te TRAINEN!

Woensdag: 18k inclusief wat langzame tempo's (2-3-4-5-4-3-2 op 12 a 14 km/uur). Uiteraard iets geïrriteerde enkel.
Donderdag: losfietsen 50'
Vrijdag: 6 km rustig hardlopen
Zaterdag: fietsen, allemaal blokken 240 watt, veel macht, en wat krachtoefeningen
Zondag: Ochtend 12k met een paar 14 km/u tempo's, middag 10k in 51 minuten.
Maandag: klein beetje fietsen 20' en kracht

De oplettende lezer ziet dat ik om de andere dag hardloop, nu. Dit doe ik omdat mijn enkel niet meer verbeterde, na een periode waarin ik vrijwel elke dag een stukje liep. Nu lijkt het toch weer verder te verbeteren, gezien het kilometeraantal van 22 op de zondag en het uitblijven van een reactie.

Nog altijd voelt enkel 'raar',  bij opstaan, bij eigenlijk alles wat ik doe. Maar het lijkt toch weer een procentje te zijn verbeterd.

POV

ps. Dinsdag: toch weer 14 km, meest T12 met de LA Groningen Atletiek groep (het is een gevorderden groep), hierin ook 2x400 en 4x200 tegen de 15 km/uur.




Geen opmerkingen: