10 oktober 2008

best wel een mooi trainingsweekje,

Met op de maandag zo'n 4 km loopband T13-15, en zware krachttraining
dinsdag 5000m op de loopband 20.47, eerste snelle lange loop sinds de 10 km Run van Winschoten

Woensdag de clubtraining waarbij ik zelf zo'n 12 km in tempo's tussen 11 en 14 km/u heb afgelegd, en waarna ik op de donderdag wel weer 'last' had. Van een aanwijsbaar klein plekje, een aanhechtingspunt tussen buikspier en schaambeen. Volgens google kun je zo'n type blessure ook krijgen als een van je SI-gewrichten vast zit, waardoor de last zich verplaatst naar een ander punt. Dus -> losmaakoefeningen.

Maar de vrijdag was alles weer hersteld, en liep ik mijn langste duurloop sinds tijden: 12.5 kilometer in 1.04. Voelde extreem gemakkelijk, maar natuurlijk nog wel een ietsje pijn aan de buikspier dus heel erg ingehouden 'gewandeld'. Ook wel lekker natuurlijk.

Afgelopen 7 dagen 42 kilometer (dat is toeval).

Zondagavond, denk ik, nog weer een duurloopje. En eerst 's middags nog even bij de 4mijl kijken, op de racefiets erheen, ik vertrek om 12.00 dus wie mee wil fietsen... maar pas op, het gaat wel hard!

Geen opmerkingen: