25 februari 2012

goede duurloop

en een nachtrustje doet wonderen.

Opeens waren de benen weer helemaal okee.

De duurloop: ik moest mezelf wel de deur uit duwen wegens 'geen zin', maar morgen of maandag heb ik geen tijd voor een duurloop dus ik had geen keus. Heen en terug naar Norg binnendoor, totaal 22.06 km in 1.47.00. Dit was terug best zwaar vanwege wind en niets gedronken...
Toen schoenenwissel: klompen uit en groene race monsters en korte broek (!) aan, en nog 11.4 km in 52.00, dit ging erg goed en hier en daar liep ik 4.20 per kilometer tempo ofwel vrijwel marathontempo. Met het gevoel dat ik 'slechts duurlooptempo' liep.

Totaal 33.46 in 2.39.00

Ik had nog genoeg macht of reserves over, voelde me niet moe. Wel op het laatst wat last van hamstrings, beenblessure, knieen, achillespezen/voeten (maar niet de enkel, gek genoeg).

Een perfecte duurloop dus.

POV

ps... we noteren 25 februari 1e korte broek training

Geen opmerkingen: