17 december 2005

37.41.... need I say more

3.30, 3.33, 3.39, 3.49, 3.41 (18.13), en toen 5x3.53 ofzo.

Het was erg koud, na 2 km waren mijn vingers al verkleumd, ik had het gevoel dat mijn lichaamstemperatuur teveel zakte en ik daardoor niet meer goed draaide. De eerste 2 km ging soepel en gemakkelijk, misschien iets te snel, maar daarna...

Misschien ook een gebrek aan Verheul-1000jes in 3.55-4.00. (althans dit is wat ik opmaak uit commentaar op 'chatnrun' website). Hoewel... een testloopje eind september met exact dezelfde training, maar windstil en 17 graden, leidde tot 29.20 op 8 kilometer.

Dus waarligthetdanaan!!!

Ik zal op dezelfde manier doortrainen en dan over enkele weken een testloopje 6 km voluit doen. Is dat 21.30 of sneller dan is er niets aan de hand, is het langzamer en voel ik geen 'macht' dan moet het maar... zucht... meer 1000jes, onder opoffering van die zo mooie 300jes trainingen.

En dan is er nog tijd genoeg om een mooie 10 km uit te zoeken in het voorjaar.

De loopgroep vanochtend: de PR's vlogen me om de oren. Zij hadden trouw mijn schema gevolgd waarin ook veel 1000jes opgenomen waren. Had ik mijn eigen schema maar gevolgd. Maar ik ben eigenwijs.


Tot later

Trainer Paul
(POV)

Geen opmerkingen: