04 januari 2009

loopje

Gisteren niet, vandaag wel even getraind: 8 km met wat 14 km/u tempootjes.

Onderweg had ik vele gedachten, teveel om hier op te schrijven. Dat was natuurlijk ook precies de bedoeling, om ze te laten verwaaien in de bossen van Roden. Wat kan lopen dan toch lekker zijn!

Eén van de gedachten gingen over de 100 km van winschoten, ik heb dat doel even overboord gezet, of liever gezegd, het is uit mijn hoofd gewaaid en dat voelt goed. En onder het motto "live your life without explanation or regret" ga ik daar verder geen verklaring over geven, ik zou zo ook geen directe reden weten. Hooguit dat als je gevoelsmatig te ver van doelen af komt te staan, dat ze dan een soort hinderlijk ding worden dat je maar beter niet kan hebben.

Maar dit gezegd hebbend: een stuk of wat goede lange duurlopen tezijnertijd kunnen alles weer doen veranderen (net zoals alles altijd kan veranderen, geeuw).

POV

Geen opmerkingen: