04 juli 2009

DOEN

Het is nu wat warm,

De lange duurloop: vanavond.

Om half 7 vertrek ik naar Norg, de lichte wedstrijdschoenen aan, om 8 uur ben ik terug (18.5 km in 88 minuten). Even droge kleren, even drinken, dan gewone trainingsschoenen aan, vanaf 10 over 8 naar 7huizen en terug (13.6 in 66 minuten). In totaal 32 kilometer. En dan nog even wat uitlopen 4 kilometer. Dat is het plan.


Leuk! Of, om met Armstrong te spreken, leuk hoezo? Het gaat om de uitdaging.

Het gaat ook om DOEN.

In de training kom je heel vaak tegen, dingen als 'is dit nu wel verstandig', 'moet ik zover', 'ben ik niet gewoon helemaal gestoord', er is maar 1 actie tegen dat soort gedachten: DOEN (Nike heeft dit goed begrepen). En daarom snap ik Lance, inplaats van gebabbel en geklets en gedoe is er gewoon action, zou me niets verbazen als hij door N gesponsord wordt.. ff checke.. ja!


Gelopen, maar geen 3x kilometer. Na 95 minuten terug uit norg, te warm, gestopt na 19 kilometer. Iets zere liezen, niet de blessure van vroeger maar gewoon irritatie. Ik zou nog door hebben kunnen lopen maar... mwah... geen zin, ik wil liever 'lekker' lopen dan uitgedroogd moeizaam.

Geen opmerkingen: