03 november 2009

ook gij Brutus!

Ga ik OOK naar de Berenloop Terschelling?!

In elk geval heb ik 2 kaarten aangeboden gekregen.
Ik heb d'r wel zin in, maar het vervoer is een probleem. De eerste boot heen en de laatste boot terug, op zondag, zijn nog vrij. Verder moet ik nog in Harlingen zien te komen. Dat moet met wat lobbyen nog wel lukken.

Wie heeft er interesse in in elk geval 1 kaart?

Verder is er nog waakdienst (ik moet in de nabijheid van een computer zijn om problemen te kunnen oplossen), misschien ruilbaar, misschien niet.

En er is nog de blessure: voelde ik eigenlijk niets van, vandaag.

En er is de vorm, die is goed denk ik: vanavond een loopband training met 7x1200 op 16.7 km/u, pauzes bestonden uit 13.5 km/u lopen en af en toe stilstaan/losmaken. De hartslag liep op tot een keurige 160, en de benen voelden machtig. Omdat mijn drempel nu 160 is, was dit een keurige 'drempeltraining'. 't was iets te hard voor HADD omdat ik dit tempo niet probleemloos 20-30 minuten aankan. Dan had ik beter 2x4000 meter met HF155 kunnen doen. Maar dat wilde ik niet want kwam saai op mij over.

POV

Geen opmerkingen: