17 april 2008

herstel

Herstel gaat aardig goed, ik fiets naar werk, en kan de trap weer goed af.
Maar bovenbenen zijn nog wel erg strak en alles is niet soepel. Ik zal denk ik vandaag en morgen ook nog niet hardlopen. Er moet ook mentaal genoeg afstand tot het lopen komen, zodat ik weer helemaal fris kan beginnen.

In elk geval zullen dat 'verheul-type' trainingen zijn, en trainingen op de baan met spikes. Heel wat anders dus.

Volgens de trainingsprincipieën heb ik nu een super aerobe basis. Deze zal leiden tot een hoge anaerobe piek. Als ik er echt achteraan zou jagen zouden er hele goede korte wedstrijden kunnen volgen, vanaf juni.

Maar zoals gezegd, eerst zelf lekker uitrusten en een heleboel andere lopers goed laten lopen:
- Jacob Vos, marathon Klazienaveen
- 10+ lopers in Run van Roden 21 juni
- verre voorbereidingen op Amsterdam marathon
- Wenen marathon

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Treffen HansR en ik je nog in Groningen tijdens de nacht op 1 mei? Samen lopen en/of naar de kroeg?

paul oude vrielink zei

Als't kwa planning even kan, ja!
En dan ga ik natuurlijk ook lopen, 4mijl, benen zullen dan wel hersteld zijn. Bus van half één terug. Of taxi.