27 juli 2008

fietsen

Zaterdag een kilometer of 90, in twee etappes, alles 28-30 km/uur, ging gemakkelijk.

Zondag een 'tijdrit'. Ik had veel 'macht', het voelt als een krachttrainingseffect. 40 kilometer in 1.15.50 gefietst, tegen de 32 km/uur gemiddeld... na een uur was het beste er trouwens wel af, maar lekker om eens ruim een uur hard te gaan. Overigens, het was nog niet echt voluit, hartslag 147 grotendeels.

Nu een week niet gelopen en ik voel me uitstekend, hoe meer niet-loop dagen ik heb hoe meer ik denk dat het goed is om eens een periode niet te lopen. Maar ik zal toch half augustus wel weer moeten beginnen om half oktober 'goed' te zijn.

Grappig overigens dat als ik google op "methandiënon dopingtest" er pagina's van dit blog bovenaan komen te staan. De derde hit leidt via de ergogenics site naar o.a. Arnold Schwarzenegger en andere bodybuilders, die met hulp van het middeltje Dianabol de volgende afmetingen kregen (ofwel don't try this at home!):



POV (die zometeen krachttraining gaat doen)

... en weer terug, ook zo'n 1500 meter hardgelopen op de loopband, hierbij voelde ik niets meer van blessure dus dat gaat goed. Ook 20x40kg legcurl, en 40x80kg legpress. De ene legpress is de andere niet, deze is een liggende legpress die zwaarder aanvoelt dan die andere.

Geen opmerkingen: