15 juli 2008

Klaas Lok over Vroemen

Klaas lok heeft op zijn website een goed stuk geschreven over het al of niet schuldig zijn van Simon, aan dopinggebruik.


Mijn eigen training (na 6 koppen koffie):

Maandag: 8 sets van 30 a 50x legpress: 50x120 kg was de laatste set. Ook wat kuitpress en hamstring oefeningen. En zo'n 4 kilometer op de loopband @13 km/uur.
Dinsdag: 7 km rustig hardlopen. Ik kan niet precies voelen hoeveel pijn ik nog in mijn liezen/lage buikspieren heb, want deze pijn is overstemd door spierpijn van de krachttraining gisteren. Na analyse van mijn training overigens, lijkt het erop dat ik pas sinds de '8 van drachten' last van mijn liezen heb. De eerdere irritatie die ik in de lies had zit er net naast en is niet 'erg'. Maar dus, sinds die wedstrijd, op nieuwe schoenen gelopen en, denk ik, geforceerd, en de week daarna de halve marathon die de genadeklap was.

afijn.

genoeg voorlopig
POV

Geen opmerkingen: