21 augustus 2008

beste conimex, het is nu wel duidelijk

Vanochtend naar het zwemmen (10 km open water) gekeken.

Tussendoor af en toe reclame.

Per reclameblok minstens vier keer de stem van die ene judoka die er in de eerste ronde uitgeknikkerd is, maar ik herinner mij alleen het tot in den treure herhaalde 'bief terijaki'. Meneer Conimex, het is nu wel duidelijk, dank u...

Graag meer reclame voor Maarten van de Weijden, die als ex-kankerpatiënt olympisch goud haalt!


Mijn trainingsweek:
zaterdag: 10x1 minuut op 16 km/u
zondag: 8 km rustig
maandag: zere liezen. 30 km fietsen
dinsdag: zere liezen. Een fietstochtje van 45 km in 1 uur 22, met mede-atleet Arjen R., hij fietst harder dan ik (tegenwind 31 km/u, meewind 37 km/u vindt hij nog rustig), ik was dan ook behoorlijk moe na dit tochtje, mede omdat ik natuurlijk ook wat kopwerk wilde doen. Na zo'n 10 km tegen de wind in beuken moest ik er af, en hij keek grijnzend achterom. Maar wel een lekkere training dus.
woensdag: 10 km hardlopen, het ging redelijk, stukken op 12-14 km/uur. Maar nog altijd een schrijnend gevoel in de onderste rij buikspieren...

Kortom: de lies/buikspier blessure gaat nog niet echt over. Ik ga maar weer wat dagen niet lopen... als het over drie weken nog niet sterk verbeterd is, dan zoek ik het SMA maar eens op.

POV

1 opmerking:

Anoniem zei

bij mij beginnen de buikspieroefeningen en alle rek- en strekoefeningen, die voor deze blesure geadviseerd worden, toch resultaat af te werpen. Wel regelmatig bezoekje aan de fysio voor feedback en bijsturen.
Wat ook erg hielp was de training, regelmatig beperken tot minder dan 70min, gewenst was ongeveer 50min.