06 augustus 2008

Heh! lekker gelopen

tijdens de eerste echte loopgroeptraining, met ons elven,

een rondje Hunebed, 10 kilometer dus zo'n beetje mijn langste training van de laatste weken. De hele tijd wel een trekkerig gevoel rond liezen, maar als ik langzamer dan 11 per uur loop dan heb ik geen last. Ook 4x1 minuut op 16 km/uur gelopen, en het voelde qua benen erg goed en sterk, net of ik dat wel een uur kon volhouden. Maar ivm de liezen telkens na 1 minuut even wandelen.

Toch wel verbazingwekkend dat dat loopgevoel kennelijk direkt terug is, ondanks bijna 2 weken niet lopen...

Vanavond nog even de St>rt bekeken,
leuk blad,

er staat ook een dieet in, om dat soort dieëten moet ik altijd lachen:
- 2785 kcal, dat moet zijn "2700 a 2900 kcal". Tenzij je alles precies gaat wegen, en dan nog zal het niet lukken om zo nauwkeurig te zijn.
- De schrijver van het dieet lijkt aandelen Evergreen te hebben.
- het '1 bidon dorstlesser' is nieuw voor mij, heb dat nog nooit structureel genomen dagelijks, vraag me ook af waarom dat in een dergelijk dieet staat. Meer iets voor 2x per dag trainen en snel vochttekort aanvullen op een warm trainingskamp.
- 8 kleine aardappelen, ik zie de atleet in kwestie tellen boven zijn bord.
- idem 10 zoute stengels... verder heb ik nog nooit '1 klein handje chips' gegeten (terwijl ik dit typ heb ik een halve zak op, met knoflooksaus (in het kader van de vloeibare olie), en een witbier en een halve kanon (verstandig)).

en waar staat het bier?

Mijn eigen dieet (vandaag, vakantiedag)
- 1 grote koffie; 2 pak evergreens (ik heb aandelen)
- 10 uur 's ochtends 2 perziken (ze waren in de aanbieding)
- 11 uur 1/2 liter yoghurt met musli en rozijnen er doorheen.
- 11.30 groot stuk kaas (100 gram ofzo); 1 mars;
- 14.30 tot 16.00 stukje fietsen (40 km), onderweg 1 magnum
- 16.15 hevig getwijfeld of ik een witbier zou nemen. Toch maar niet.
- 16.30: grote kom cornflakes/melk
- 18.00 koffie
- 20.00 tot 21.30 trainen/training geven
- 22.00 1 perzik, 1 banaan, 1/2 liter sinaasappelsap, 1/2 zak chips, 1 witbier, 1/2 kanon.

Geen groenten deze dag. Geen idee hoeveel kalorieen...

POV

1 opmerking:

paul oude vrielink zei

Nee ik vraag me dat niet af,maar
ik heb gewoon geen idee hoeveel het is. En het interesseert me ook niet. Ik ga eigenlijk altijd gewoon op hongergevoel af, dan hoef ik me totaal geen zorgen om wat dan ook te maken (qua eten dan...).