04 juni 2014

Totale bagger

Zo zou ik mijn 'vorm' nu omschrijven.

Baan: 3x (600 / 400 / 200) gelopen, in ongeveer 2.09 / 1.23 / 40.
Best snel, objectief gezien, maar benen voelden slecht. Vooral slap en krachteloos. Te lage hartslag, alsof ik uitgeput ben. Hmm... tja.... Opzich is de trainingsindeling deze weken niet verkeerd, ik doe weinig hoog-intensief en zit zeker goed op de 80-10-10 verdeling, maar er is niets dat op power lijkt.

Bijvoorbeeld vorig jaar september was dat heel anders, elke training was prettig op de macht, ook een dag na een harde training geen enkele terugslag.

Weet niet precies wat hiermee te doen. Ik laat dit 'ik weet het niet' gewoon wat dagen in de lucht hangen, want elke theorie die ik nu zou verzinnen zou vanuit een soort foute toestand zijn. Er is niets mis met niet weten wat je moet doen. Al die mensen die altijd maar weten wat te doen en hoe alles aan te pakken...

Ook nog training gegeven in Groningen, hopelijk krijgen ze geen spierpijn van de stopsprongen.

POV

ps. woensdag. Totaal 13k rustig gelopen. Nog steeds baggerpoten. Maar, mogelijk dat ik morgenavond toch ga proberen een klassieke HIIT training te doen (3x13x0.30/0.15), om te kijken of dat wel kan. Als ik na drie tempo's al moet opgeven omdat het te zwaar is, dan 'is er iets aan de hand', als blijkt dat ik mijn normale vermogens haal, dan ben ik echt even 'lost' ('hoe kan dit') maar zou wel fijn zijn.

ps2. Eindelijk wordt er dan, veertien jaar na dato, door ECHTE rechercheurs onderzoek gedaan naar de moordzaak Louwes (hij komt uit Deventer waar ik ook vandaan kom, dus was daarom geinteresseerd geraakt in deze zaak). Eindelijk wordt hij dan terecht vrijgepleit, en hopelijk wordt de echte dader (wrsch de 'klusjesman')  gevonden. Ik heb een jaar of 8 geleden nog een briefwisseling met Peter R de Vries gehad omdat ik me afvroeg waarom hij op basis van zulk vaag bewijs zo stellig was.












Geen opmerkingen: