23 maart 2008

ik verschijn in andere blogs!

Viavia ontdekte ik mezelf op deze blog, leuke blog, maar wel erg op de getallen. Ik lees dat lopers die 2x per week trainen worden geacht precies T2/T3 etc etc te lopen en dat de pauzes te langzaam gaan en zo... naar mijn smaak wordt de wetenschappelijke factor teveel benadrukt. Als je 2 of 3x per week traint is het allerbelangrijkste in mijn ogen 'lekkere trainingen', mooie tochten, af en toe ook even goed moe worden, maar zonder te sturen op getallen. Genieten!

Ik zal zelf ook weer es een artikeltje verzinnen en op mijn blog publiceren, iets over de mentale benadering van de westrijd, bij snelle lopers.

Net nog 16 km losgelopen (11-12 km-uur, een score van 2 op de schaal van borg, hartslag 125 gemiddeld bij tempo van 5.05 per kilometer), in de verte wat stijve kuiten (beide!), een zeker teken dat ik niet op die (inmiddels weggegooide) wedstrijdschoenen had moeten lopen. 1x500 leverde 2.02 op, zeer gemakkelijk.

Morgen misschien langer, en ook heel rustig.

Nu herstellen, sauna, massage, nietsdoen.

De massage was pijnlijk maar goed, beide kuiten voelen hetzelfde aan, gevoelig, wel los.

Ach ja, je hebt altijd wat te schrijven zo vlak voor de marathon..

POV

Geen opmerkingen: