11 september 2008

weinig te melden

Es kijken,
deze week elke dag naar/van werk gefietst, da's telkens 20 km @ 30 km/uur

En woensdag 2x (4-3-2-1) minutenloopjes. Dit ging mij qua blessure moeilijker af dan vorige week, ik voelde continu mijn buikspieren. Eigenlijk is dit een terugslag te opzichte van vorige week.

Het lijkt alsof die lange fietstocht van 126 kilometer vorige week zondag, de zaak zodanig soepel had gemaakt dat ik weinig voelde van de blessure en al dacht dat het over aan het gaan was. Maar deze week is het weer hetzelfde als een week of 4 geleden.

Tja... om nou morgen 70 km ofzo te gaan fietsen, dat is ook weer zo'n end. Dus gewoon even afwachten.

Zaterdag is er de Run van Winschoten, en daar ga ik toch echt meedoen. Proberen 40-41 minuten te lopen wat qua conditie geen enkel probleem is. Maar ik zal voorzichtig doen. En daarna vier dagen niet lopen natuurlijk. Ik ben benieuwder naar hoe het diegenen vergaat die zondag een lange 36 kilometer liepen... zal dat nog in de benen te voelen zijn of is er juist een positief effect.

Geen opmerkingen: